De Beheergroep bestaat uit (vlnr op de foto) Enid de Weever, Greet Jongerling, Chris Nap, Stella Visser, Ankie Borgers, Stella Visser en (niet op de foto ) Mathilde Kupers en Wim Derksen. Chris is trekker van de groep (administratie@nolano.nl, T 06 388 986 25).
De groep Beheer houdt zich bezig met alles wat het gebruik en onderhoud van het gebouw met zich meebrengt. Het is opgedeeld in drie subgroepen.
1. Technisch beheer en klussen
Momenteel houden Chris Nap, Wim Derksen en Cor Vermaat zich hiermee bezig. Het gaat onder andere om:
- het inregelen van het beheer van het gebouw;
- het contract voor levering gas & elektra & water is afgesloten;
- de lift is in gebruik genomen en het contract voor onderhoud- en inspectie is afgesloten;
- tweejaarlijks onderhoud CV en reparatie van de oudste CV ketel;
- door leden aangeboden gereedschap is ingezameld;
- er is een inboedelverzekering afgesloten;
- de techniek t.b.v. beeld en geluid in zowel de bovenzaal als benedenzaal is in gebruik genomen;
- kleine klusjes 'in huis' zijn gedaan.
Voor de grote klussen staat een hele groep leden in de startblokken totdat het sein om aan de slag te gaan op groen springt.
2. Hosts
De hosts zijn degenen die er voor zorgen dat de gebruikers van de zalen zich welkom en comfortabel voelen en voorzien worden van koffie/thee en dergelijke.
Een groep van 15 enthousiaste leden zorgen voor de koffie, thee met een koekje, het netjes houden van de keuken en de CV aan- en uitzetten.
3. Facilitaire zaken
- Er zijn drie leden die als huismeester het pand openen en afsluiten en dagelijks rondes maken zowel buiten als binnen om te zien of alles nog in orde is;
- Enkele leden geven het gebouw met regelmaat een stofzuigerbeurt;
- Een lid houdt de agenda met de bezetting van de zalen bij;
- Een (betaalde) schoonmaakster zorgt wekelijks dat alles weer spic en span is.